FANDOM

Степски ток описује посебну историју три групе поколења људи кроз више од 30.000 година њихове историје.

Свака понаособ од група представљала је на почетку једну тзв. исељеничку армију, војно-исељеничку групу створену на Слободној Земљи у циљу опстанка људи пред могућношћу истребљења у рату против РР система. У тренутку одласка у исељавање људи су се међусобно често и слабо знали. Сваку од ових група сачињавали су људи са различитих светова.

За око триста година живота на првим планетама, већ су створили одређене културе, за наредних триста релативистичких година проведених у путовању у далеки део Свемира створили су нације; у следеће три хиљаде година међу разиличитим групама су се створиле антрополошке разлике, да би се у наредних 20.000 година поново нивелисале у раздобљу заједничког живота.

Овај се ток може поделити на седам целина: (1) Време исељеника; (2) Време насељавања; (3) Време бекства; (4) Време раздвојености; (5) Време заједничког живота; (6) Време стварања предуслова; и (7) Време колонизације Уточишта.

Време исељеникаУреди

Време исељеника Степског тока представља обуку и спремање за исељавање на Слободној Земљи. Треба имати на уму да се од времена почетка њихове припреме до њиховог исељавања догодила значајна промена:

  1. прво су били спремани за исељавање;
  2. потом је исељавање редуковано и било је питање ко ће од њих ићи у исељавање, а ко у рат против РР система;
  3. на крају су они састављени од остатака знатно већег броја исељеничких армија, при чему су сви они били мање способни за рат против РР система у односу на оне који су остали.

Време насељавањаУреди

Време насељавања Степског тока

ХронологијаУреди

Време бекстваУреди

Време бекства Степског тока

ХронологијаУреди

Време раздвојеностиУреди

Време раздвојености Степског тока

ХронологијаУреди

Време заједничког животаУреди

Време заједничког живота Степског тока

ХронологијаУреди

Време стварања предусловаУреди

Време стварања предуслова Степског тока

ХронологијаУреди

Време колонизације УточиштаУреди

Време колонизације Уточишта Степског тока

ХронологијаУреди